onsdag 1 december 2010

Onsdag :-)

Kom väl förberedd och drick mycket vätska innan ni kommer till passet idag :-)


WOD:  5 varv av "barbellcomplex" efter varje varv genomför ni 10st burpees 
1 varv =
6st marklyft
6st stående rodd
6st frivändning (djup)
6st frontknäböj
6st pushpress
6st knäböj

Vikt på stången är 30kg/20kg tanken är att ni skall kunna genomföra ett varv utan att behöva sätta ner stången. Man får skala uppåt om det behövs också så klart :-) 

Dagens pass var jobbigt, men ni kämpade på bra!

10 kommentarer:

  1. Mein Gott va tungt det ser ut, sjukt kul med barbellcomplex dock! Vi syns ikväll CF1-galningar!

    SvaraRadera
  2. God och glad pannkaksdag (imorgon!) :)1 december 2010 kl. 16:20

    Fuck ser grymt ut, har precis kommit över en förkylning så skulle va vansinnigt att köra detta nu. Satsar på ett lättare handbollspass imorgon kväll och sen köttwod på lördag. Ses!

    SvaraRadera
  3. Uff är allt jag har att säga, satan va jobbigt det där va, men roligt (som vanligt)! Vi syns imorron!

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat idag! Starkt av Thomas :)

    SvaraRadera
  5. grymt pass idag! tack!
    @pannkaksmannen, jag har för mig att det inte är något pass på lördag. någon rätta mig om jag har fel!?

    SvaraRadera
  6. Det är lite jobbigt just nu, men på et bra sätt (tror jag). Det sista jag kommer ihåg är att jag inte ville börja med sista varvet av push-press... Efter det körde jag bara på energi från dom som skräk i mitt öra! Minns ingenting alls efter det...

    Bra pass! Känner vikten av att ha bra instruktörer som kollar av tekniken när man blir trött - man blir trött, og teknikken är inte 10 av 10, så tack til Christopher och Micke!

    Vi syns imorgon om kroppen tillåter det! :)

    SvaraRadera
  7. @Thomas, Fredrick och alla andra som körde, ni var duktiga och det är skönt att se er kämpa och slita!! Strecha, strrecha och drick vatten!!

    @Pannkaksmannen & Anthony:
    INGET CrosssFit pass på Lördag :(

    SvaraRadera
  8. Kul pass i dag folkens, Bra kjørt av alla!!! Merker at Miss "Fran" (Fine?) Sitter litt igjen i kroppen efter måndag. Men kjører på imorron igen ;)
    Vi ses Crossfit-Warriors!

    SvaraRadera
  9. Extra kul att vi får vara försökskaniner nu för tiden (med Christoffers experimentbok som referens). Det där med sprinter, alltså... Men, men - det kan ju bara bli bättre. Sjukt hets-kul-jobbigt! :) Ses på måndag då!

    SvaraRadera