måndag 6 september 2010

5 x 2min på 1 min av

"Ett härligt pass med full fart från början, ta en promenad eller jogg imorgon för att få igång benen till onsdag!"// Fredrik

Åhhh äntligen ny vecka med massa träning! 3 2 1.. nu kör vi!

WOD: Vi arbetar i 2 minuter, byter övning under 1 minuts vila och arbetar sedan 2 minuter igen tills alla är avklarade. Pullups, situps, double unders, push press (30kg, 20kg), squats

Alltså, 2min Pullups, 1min vila, 2min situps, 1min vila, 2min doubleunders, 1min vila, 2min pushpress (30kg/20kg), 1min vila, 2min airsquats...sen är du klar.
Enkelt va?!? Nä jag tror inte!!

6 kommentarer:

  1. störst svettpöl vinner!

    SvaraRadera
  2. Uff, dåligt möte igen som slutar precis 16-17, hoppas jag hinner till mitt dagliga poison.. KÖTTA!!!

    SvaraRadera
  3. Då vinner jag Joel.

    Äntligen frisk efter > 1v förkylning. Bra start, kommer bli skoj.

    SvaraRadera
  4. Djävulberg vad det skall brunkas!

    SvaraRadera
  5. Många tuffa ord innan dagens pass. Hur gick det egentligen? :)

    SvaraRadera
  6. besviken på svettpölen, tror personbästa va under burpee-pullups, deadlift passet...

    SvaraRadera