söndag 12 september 2010

Söndagsseminarium

Kom i tid så ni får en bra plats :-)

Idag så ges tillfälle nummer 2 (av 2) att närvara på vårt obligatoriska seminarium för alla som kör sin första termin på CrossFit Sthlm, kl.10.00-15.00.  Lunch ca. kl 12.00-12.30

För er som ej kan gå idag, tag kontakt med per.berglund@crossfitstockholm.se

Varmt välkomna, det kommer förhoppningsvis bli en lärorik dag.

Påminner samtliga deltagare på CrossFit STHLM om att det är förbjudet att dumpa vikter/kettlebells på golvet (budo-mattorna). Mattorna går sönder och måste bytas för dyra och onödiga pengar. Vi köper ju hellre ny och rolig utrustning till oss som utövar CrossFit.

4 kommentarer:

  1. Stort tack riktas till de eventuella högre makter som gjorde att min tjänsteresa ställdes in så jag kunde medverka på detta sjukt bra seminarium (och träningspass). Men framförallt TACK till alla grymma instruktörer. Ingen tvekan om att man hamnat på rätt ställe!

    Lite ledsen blir man ju när man inser hur mycket effektivare man kunnat träna om man fått all denna kunskap och inspiration tidigare, men tacksamheten över att överhuvudtaget fått upp ögonen för crossfit väger ändå över :)

    Näst på inköpslistan är ett kvistfritt kvastskaft. Finns en del att önska när det gäller rörligheten i axelpartiet. Men ser ljuset i tunneln, på dessa få veckor har jag gått från tvärsäkerhet att jag aldrig nånsin kommer kunna göra en vettig OHsquat till att inse att det är i allra högsta grad möjligt. Detsamma gäller flera övningar.

    Lammsteken närmar sig sina 70 grader nu, nu jävlar ska det bulkas :)

    SvaraRadera
  2. Härligt Joel att du gillar träningen och instruktörerna. Tack för ditt fina inlägg och bulka på nu :-)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Joel. Tack för en bra dag! Och ett sjukt hårt pass. Själv satsar jag p att klara en Fran under 3 min. :-)

    SvaraRadera
  4. Jäkligt bra seminarium, mycket nöjd med alla aspekter av CFSthlm, instruktörer, träningen.. Som Joel sa, ett nytt kapitel av träning har verkligen börjat!

    Tack till alla som var med igår! Ses ikväll!

    SvaraRadera