måndag 15 november 2010

Måndagen efter CF-SM någon som är sugen på att träna eller?!

Idag så bjuder vi på följande
WOD:

Fas 1: Floorpress 5-5-5-5-5
       
Fas 2: Death by sprints (första minuten en sprint, andra minuten två sprinter tills man inte hinner med sprinterna under minuten man har på sig)


"Bra fart på löpningen idag, Jonas (rätt ska vara rätt) klämde till med 19 varv. Imponerande! Idag blev ni både biffiga till stranden och snabba till glasskiosken inför sommaren 2011. /Fredrik"

12 kommentarer:

  1. Att vara sjuk är överskattat, inget jag tycker ni ska prova på! Kör hårt!

    SvaraRadera
  2. Är det fler CrossFit Sthlm-are som registrerar sin träning på www.FunBeat.se? Alltid inspirerande att se vad andra tränar. Om någon vill adda mig så heter jag Terese Brandt (jag, vet så jäkla otippat!).

    SvaraRadera
  3. Ser ju skit kul ut men jag är liksom Viktoria sjuk idag. Har en förkylning på ingång och känner mig inte tillräckligt bra för att träna. :(

    SvaraRadera
  4. Death by sprints vara det skönaste jag gjort på länge. Efteråt alltså... grymt pass!

    SvaraRadera
  5. Det gick typ bra idag! Skönt att det gör det ibland också :) Roligt pass!

    SvaraRadera
  6. Jag körde en favorit i repris: 5 varv av 15 Pull-ups och 15 KBS med 24 kg-danken. 8.50 landade jag på med två spruckna valkar. Kärlek!

    SvaraRadera
  7. @Kikkan, kul att det var roligt iaf. efteråt! :-)

    @Magnus.. såg sådär skönt ut men jag kan glädja dig att det kom en mma-kille som rev upp ena handen rejält på puppups och som sedan fick tipset/utmaningen av Max att använda alcogel :-)

    @Alla CF1 Syns på onsdag :-)

    SvaraRadera
  8. Bra pass idag CF1!!

    Ser frem til onsdag!

    Mvh. Jonas P aka. Johan ;)

    SvaraRadera
  9. kul att vara lite halvrisig på en sån superträning.. . Pistols kan slänga sig i väggen jag vill SPRINGA!

    SvaraRadera
  10. Hehee, såg bra ut gänget, kände mig risig å kände att träning inte var ett alternativ. Missar onsdagsträningen också (Taste of Chaos är i stan med sjukt bra band, så öl och hårdrock står på schemat), förhoppningsvis kämpar jag mig in till på torsdag för att leva efter devisen "kung på natten, kung på dagen". Vi ses!!

    SvaraRadera
  11. @Norrmanen-Jonas, nu är det korrekt, tror Fredrik rörde ihop det lite måste vara språket ;-)

    SvaraRadera
  12. Sprint passet gav mersmak. En helt onödig tisdag ska nu tragglas igenom i väntan på onsdags träning.
    Tackar för bra pass!

    SvaraRadera