onsdag 3 november 2010

Onsdag.. kämpa, svettas och skrik på tid ;-)

WOD:
Genomför 200 squats, vid varje minuts början gör du 5 armhävningar. När de 200 squatsen är klara gör du 100 situps, här gör du också 5 armhävningar varje hel minut. När du är klar så stoppas tiden..

Tips från intruktören: Håll ett högt tempo på knäböjen och situpsen så "slipper" du undan med färre armhävningar ;-)

Hinner vi så avslutas passet med lätt agrresiv tvångs-yoga ;-) Undrar du vad det är så se till att träna idag :)

Full fart med situps och squats
Dagens resultat.
Vi instruktörer konstaterade att ni är grymma på squats, bra teknik och riktigt bra tempo! Imponerande!
Vissa av er avslutade med armhävningar på knä vilket är helt ok, idag var ju ett superintensivt pass.
Stort tack, är alltid på gott humör efter ett onsdagspass, ni sprider glädje och härlig energi. :-)
Bra med streching aka attack-yoga, tack igen Micke som ser till att jag gör rätt ;-)

Träna hårt, vila lagom o ät lite pannkakor :-)

13 kommentarer:

  1. Hej kära vänner. Jag har problem med hälsan och måste avstå från träning ett tag. Hoppas snart vara tillbaka med er. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Mia, hur man än gör så måste hälsan gå först, låt det ta sin tid!

    Passet ser galet ut, kommer nog vara ett par stycken (mig inräknad) som kommer ha problem med att ta sig ner till T-banan sen;) Aggresiv tvångsyoga kommer garanterat att behövas;)

    Vi syns ikväll alla galna CF1áre med tillhörande grymma instruktörer!

    SvaraRadera
  3. Känn lugnet, för fan!!

    SvaraRadera
  4. A pancake a day keeps the doctor away ;)3 november 2010 kl. 15:43

    Shit trist Mia, krya på dig, vi ser fram emot att ha dig bland oss snart igen :)

    SvaraRadera
  5. Ska återgå till att INTE läsa om wod:en innan jag väl läser den på tavlan... Ser ju helt sinnessjukt ut ju! :)

    SvaraRadera
  6. Ha ha jag håller med dig Sassa. Det ser helt sjukt ut! Grattis ni som har ätit pannkakor, ni kommer att klara det bra.

    SvaraRadera
  7. Fyfan att köra igen efter en månads uppehåll! Aldrig mer ska jag låta träningen skippas så länge... men bra pass att komma igång med igen! Skönt att vara tillbaka!

    SvaraRadera
  8. Välkommen tillbaka Kikkan, grymt jobbigt pass att börja med efter ett uppehåll men du och alla andra kämpade på bra idag!

    SvaraRadera
  9. Är riktigt imponerad efter kvällens pass. Riktigt bra squats av samtliga. Skitkul att se hur mycket ni har förbättrats på den här korta tiden. Rock on :)

    SvaraRadera
  10. Hur kan nåt så jobbigt vara så kul? Konstigt. God natt!

    SvaraRadera
  11. Instämmer Kikkan, mitt andra pass efter en månad och i måndags va de ju mjukt (men tunga vikter), inte roligt att kämpa sig igenom detta. Men nyttigt.

    Mia hoppas du kryar på dig, inte roligt att vara sjuk å missa sånna roliga träningar som idag! ;)

    SvaraRadera
  12. På löprundan i morse hade jag den sämsta tiden på länge....säg så här, jag studsade inte fram men jag vet att jag lever!

    SvaraRadera
  13. Imstämmer med föregående, dagens löppass var mer plågsamt än skönt :p

    SvaraRadera